「請求書の送付状」を英語で送る時の英文ビジネスメール文例

英文メール・レター文例請求書送付編

英文メール・レター文例請求書送付編

「請求書の送付状」の英文ビジネスレターの書式文例をご紹介いたします。メールよりはやや硬い文体となりますが、丁寧なメールの書き方例文としても参考になるはずです。
 

「請求書の送付状」の英語ビジネスメール文例

       
UNIVERSAL MACHINERY CO.,LTD.


     3-1*-** Tsukiji 3 Chome Chuo-ku Tokyo 104-004* Japan
   Phone:03-4***-1*** FAX:03-4***-2*** E-mail:um001@global.co.jp
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                               Date: June 25, 2009
                               Our Ref.: A-101

International IT Network Inc.
15** FIRST AVENUE
NEW YORK, NY 1*02*
U.S.A.

Dear ○○○:

Thank you very much for your order of April 3rd.

Please find attached our billing invoice.
The goods are ready for shipment and will be sent to you
immediately after confirming your payment.
I promise our prompt and satisfactory execution of your order.
We would appreciate your early remittance.



Yours sincerely,
                         Kyoko Nakayama,
                         Welfare Robotics Div.

KN/yw
 

「請求書の送付状」の英語ビジネスメール文例……日本語訳

Thank you very much for your order of April 3rd.

御社よりの4月3日付けのご注文大変ありがとうございます。

Please find attached our billing invoice.

弊社よりの請求書を添付いたしております。

The goods are ready for shipment and will be sent to you immediately after confirming your payment.

商品は、発送準備を終えており、御社よりの支払いの確認が済み次第
すぐに発送する手はずとなっております。


I promise our prompt and satisfactory execution of your order.
We would appreciate your early remittance.

ご注文への迅速かつ満足いただける対応をお約束いたします。

早めのご入金をいただけますと有難く存じます。


※記事内容は執筆時点のものです。最新の内容をご確認ください。