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英文メール・レター例文56・アポ返信

ご好評戴いている英文メール・レター例文、今回はアポイントへの返信(秘書が本人不在の際に出す)の文例です。

竹村 和浩

執筆者:竹村 和浩

ビジネス英会話ガイド

英文ビジネスレター文例集56

英文メール・レター例文アポ返信
メール・レターアポイントの返信の例文
好評の英文メール書式文例シリーズに加え、英文ビジネスレターの書式文例をシリーズでご紹介いたします。メールよりはやや硬い文体となりますが、丁寧なメールの書き方例文としても参考になるはずです。

第7回は、「アポイントの返信の例文」です。


文例56 アポイントへの返信の文例


       
UNIVERSAL MACHINERY CO.,LTD.


     3-1*-** Tsukiji 3 Chome Chuo-ku Tokyo 104-004* Japan
   Phone:03-4***-1*** FAX:03-4***-2*** E-mail:um001@global.co.jp
================================================================
                               Date: April 15, 2006
                               Our Ref.: A-101

International IT Network Inc.
15** FIRST AVENUE
NEW YORK, NY 1*02*
U.S.A.


Attention: Ms. Marry M Hopkins, Manager

Dear ○○○:

Thank you for your letter of ○○○○, asking for an appointment with Mr. Louise Carol.

Unfortunately, he is away from the office and is not expected back until the end of this week, but I will see that your proposal is called to his immediate attention as soon as he returns to the office.


                        Sincerely yours,
                        Kumiko Yamada, Secretary
                        Network Solution Div.

KY/yw


日本語訳は、

ガイドの「英文メール・ビジネスレター書式文例101」へ!

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